KLARNA FAKTURA
Ja, så lenge varen ligger i originalemballasjen og ikke er montert/brukt, kan du sende den i retur til oss. Vi har en returordning på 14 dager til tilhagen.no. Dagene regnes fra dagen du mottok varen. Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder.
Hvordan returnerer jeg?
Posten Bring
Har du hentet ut pakken din i en butikk? Da kan du også levere pakken tilbake til samme butikk eller annet Postens utleveringssted. Det eneste du trenger å gjøre er å pakke returen godt inn, og sende den tilbake til vår adresse: Cardinal Agentur ans, Borreveien 96, 3186 Horten. Det er deg selv som må bekoste returen.
Hva skjer når jeg har returnert varen?
Vårt mål er å behandle returer så raskt som mulig og innen to uker skal din retur være ferdig behandlet. Når vi har kontrollert returen, vil du få beskjed fra Klarna og de sørger for at ditt beløp blir refundert.
Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken på posten?
Pakken blir liggende på postkontoret i maks 14 dager. Hvis du ikke henter den i dette tidsrommet blir pakken automatisk returnert til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet et gebyr på kr 200 + reell returfrakt for å dekke vår kostnader i forbindelse dette.
*Husk!
Varen skal være i salgbar stand når den ankommer vårt lager og det er viktig at det ikke teipes eller skrives på originalemballasjen. Det er du som avsender som er ansvarlig for returen og returkostnaden. Forbruksvarer, personlig hygieneartikler kan ikke returneres hvis forsegling er brutt.